• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2

رسانه ملی مدافع کامل جریان انقلاب است/ ساخت سریال‌هایی با موضوع نفوذ مسئولین را هوشیارتر می‌کند

  • کد خبر : 10458
  • 26 تیر 1398 - 15:55
رسانه ملی مدافع کامل جریان انقلاب است/ ساخت سریال‌هایی با موضوع نفوذ مسئولین را هوشیارتر می‌کند

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید به جدیت نه‌تنها بودجه صداوسیما را کم نکند بلکه آن را افزایش هم دهد و تلاش کند که رسانه ملی میدانی باز برای خلق آثاری همچون گاندو داشته باشد.   حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به حواشی به وجود آمده […]

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید به جدیت نه‌تنها بودجه صداوسیما را کم نکند بلکه آن را افزایش هم دهد و تلاش کند که رسانه ملی میدانی باز برای خلق آثاری همچون گاندو داشته باشد.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به حواشی به وجود آمده بین صداوسیما و دولت پس از پخش سریال گاندو و صفر کردن بودجه صداوسیما اظهار داشت: اعتقاد من بر این است که کار عاقبت داری نخواهد بود.

وی رسانه ملی را مدافع کامل جریان انقلاب دانست و تأکید کرد: رسانه ملی در این سال‌ها به شکلی عمل کرده که به‌عنوان مدافع جامع و کامل جریان انقلاب معرفی‌شده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: رسانه ملی در مقابل خط و مشی‌های مختلف سیاسی نبوده بلکه همواره در مقابل معاندین، عناصر ضدانقلاب و استبداد و استکبار تمام‌قد ایستاده است.

مسئله نفوذ در کشور یک واقعیت غیرقابل‌انکار است

وی اقدامات صداوسیما را باعث نفع رسانی به دولت‌های مختلف با نگاه‌های سیاسی متنوع دانست و بیان کرد: اگر رسانه ملی اثری همچون سریال گاندو خلق می‌کند این مسئله حکایت گری از شبکه نفوذ در کشور ما را دارد.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه ساخت سریال گاندو و امثال آن را باعث هوشیاری مسئولین دانست و عنوان کرد: مهم‌ترین هدف صداوسیما با ساخت سریال‌های این‌چنینی برای هوشیاری و مراقبت بیشتر مسئولین است و این‌گونه سریال‌ها بسیار اثرگذار خواهد بود.

وی تأکید کرد: دولت باید به جدیت نه‌تنها بودجه صداوسیما را کم نکند بلکه آن را افزایش هم دهد و تلاش کند که رسانه ملی میدانی باز برای خلق این‌گونه آثار داشته باشد.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: رسانه هم باید ملاحظات مختلف را در نظر گرفته و واقعیت‌ها را به‌دوراز حواشی به مردم برساند.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف رسانه ملی برای نشان دادم واقعیت‌ها همین شبکه نفوذ است که متأسفانه در کشور به‌عنوان یک واقعیت غیرقابل‌انکار است.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه در پایان تأکید کرد: در برنامه ششم توسعه دولت را ملزم کردیم که درصدی از بودجه کشور را در اختیار رسانه ملی برای ساخت فیلم‌های با محتوای بالا داشته باشد و این مسئله قانون و لازم‌الاجرا شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=10458
  • دیدگاه‌ها برای رسانه ملی مدافع کامل جریان انقلاب است/ ساخت سریال‌هایی با موضوع نفوذ مسئولین را هوشیارتر می‌کند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.